Branding je vizuálna identita značky. Ide o súhrn pravidiel, ktoré majú za cieľ jasne odlíšiť Vašu značku od konkurencie a tvoria celkový dojem na zákazníka. Identifikácia na základe farebnej schémy, použitej typografie a iných opakujúcich sa prvkov zvyšuje zapamätatelnosť značky. Dokáže však aj prezentovať hodnoty Vašej firmy, vzbudzovať dôveryhodnosť, ovplyvňovať pocit zákazníkov z Vašich produktov, a iné želané efekty.
Krok po kroku sa spoločne dostaneme od ideí a nápadov až po realizáciu projektu tak, aby sa Vaša značka prezentovala funkčným a moderným spôsobom.
1. Pochopenie vízie a predstavy klienta o projekte
2. Prieskum trhu a konkurencie
3. Brainstorming, definícia základných kľúčových slov
4. Tvorba vizuálnych návrhov vo viacerých verziách
5. Feedback od klienta a úpravy vybraného návrhu
6. Finalizácia, vyladenie detailov a odovzdanie projektu